16 juli 2009

Yees!!

Jag är INGET fan av Crocsen eller "foppatoffeln" och har aldrig förstått hur man kan tänka sig att gå runt i ett par skor som får dig att se ut som kalle anka. De har väl aldrig prisats av NÅGON modetidning. Det är väl okej om man tar och slappar på landet i dem men offentligt?! A big NO NO!

I alla fall det jag skulle komma till är att nu (äntligen) verkar det som slutet är nära för toffeln. Enligt DI så har företaget Crocs så stora skulder att de snart går i konkurs. Jätteledsen för företaget men när det kommer till tofflorna kan jag bara sjunga "Ohh, Happy day..."

2 kommentarer:

  1. Yngsta äldre kussen18 juli 2009 kl. 21:40

    Ja, visst är dom anskrämliga! Men ack så sköna att glida ner till hemköp i med en tofs på snedden och mjukisbyxor. Jag känner mig som en äkta förortsinvånare!

    SvaraRadera