17 januari 2010

Obsession: Skinnbyxor

Bild från Nelly/Acne
Jag måste skaffa ett par skinnbyxor. Jag blir sådan ibland, jag vill ha ett plagg så mycket att det är det enda jag kan tänka på! Det finns bara ett litet problem, plagget måste vara perfekt. Precis som jag vill ha det. Som man kan förstå kan det bli lite knepigt.

Men tillbaka till skinnbyxorna. Jag vill att de inte ska vara för plastiga men de får gärna vara i fuskskinn. De ska ha fickor och vara smala i benen. Jag vet att det fanns ett par, rätt ultimata, på H&M för ett tag sen. Tyvärr verkar det som de inte finns kvar någonstans. Jag vet att det fanns på andra ställen också men, som med H&M-byxorna, verkar det som de inte finns kvar. Jag gillar verkligen dessa från Acne (jag vet att jag skrivit om dem förut) men hur ser de ut i verkligheten? Är det ett snyggt material? The search continues!

1 kommentar:

  1. nice, kolla min sida, kommer att handla om skinnbyxor, www.skinnbyxor.nu

    SvaraRadera