11 september 2011

Allt eller inget

Jag tog en paus. Med ettan gymnasiet och allt blev det för mycket med en blogg. Så hur skulle jag göra med "Not without my shoes"? Lägga ner helt kändes som att ge upp, något jag inte gör. Så en paus på obestämd tid fick det bli.

Men nu då? Nu har jag lust igen. Fast inte som tidigare... Jag älskar kläder, jovisst. Men är det allt det finns i mig? Nej. Så vad ska jag skriva om nu då?

Det är en väldigt bra fråga... Det enda bra svar jag har är, jag vet inte. Det blir kläder, det blir outfits, så mycket kan jag lova. Men bara när jag har lust.

De som känner mig brukar beskriva mig som konstig och knäpp, men på ett bra sätt. Nu tror jag att jag har tänkt att ösa ur mig lite av detta här. Vart det leder, vet jag inte. Med mig, kan det gå hur långt som helst.

1 kommentar: